پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229080
متن کامل پيام رهبر انقلاب به مستندسازان/سرافراشته نشان دهيد که مومن و انقلابي هستيد
تاریخ انتشار : 1396/11/02 08:16:41
نمایش : 1800
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در پيامي به مستندسازان فرمودند: هنر شما قادر است با استناد به واقعيات، سرچشمه‌ي اميد و شوق و حرکت باشد.با سرافراشته‌، زبان و عمل نشان دهيد که مومن و انقلابي‌ايد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ متن پيام رهبر انقلاب به مستندسازان انقلابي منتشر شد.

پنجشنبه 21 دي جمعي از مستندسازان فعال انقلاب اسلامي به ديدار رهبر انقلاب رفتند. آيت الله خامنه‌اي اين پيام 5 بندي را در اين ديدار براي مستندسازان به يادگار نوشتند.

متن کامل پيام رهبر انقلاب به شرح زير است:

جوانان عزيز مستند‌ساز!

در پي جلسه شيرين ديشب، اين نکته‌ها را در ياد نگه داريد:

1- جهت انقلابي را با دقت تمام حفظ کنيد، بازي‌هاي تکنيکي و شهرت حرفه‌اي بر صفا و درست‌کاري انقلابي کار غلبه نکند، با سرافراشته‌، زبان و عمل نشان دهيد که مومن و انقلابي‌ايد.

2- جنگ نرم دشمن، بر پايه‌ي دروغ و تحريف و شايعه و سانسور و بايکوت بنا شده است. هنر شما مي‌تواند با سند، کار دشمن را بي‌اثر کند. تاريخ 40 ساله، لب‌ريز از سندها بر حقانيت جمهوري اسلامي و کج‌روي و گم‌راهي دشمنان است.

3- يک هدف اساسي دشمن، ترويج بدبيني و نوميدي است. دست‌مايه‌هاي اميد در کشور بي‌شمار است. هنر شما قادر است با استناد به واقعيات، سرچشمه‌ي اميد و شوق و حرکت باشد.

4- مستند انتقادي، مفيد و لازم است. لحن اثر بايد ناصحانه و چاره‌جويانه باشد. در انتقاد، لحن خصمانه و ياس‌آلود و هرج و مرج‌طلبانه، فايده‌‌ي آن را تبديل به زيان مي‌کند. زبان طنز به رسايي و سودمندي اثر کمک مي‌کند.

5- رضاي خداي را در کارها در نظر بگيريد و از او کمک بخواهيد.

والسلام عليکم و رحمه‌الله 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html